Vorbeam la sfarsitul anului trecut despre tranzitia catre sistemul de inregistrare si mentenanta anuala pentru domeniile .ro. Incepand cu data de 1 martie 2018, domeniile .ro se vor inregistra si reinnoi pe o perioada limitata de timp, intre minim 1 an si maxim 10 ani. Data de expirare a domeniilor .ro se va calcula tinand cont de principiul conform caruia vechea taxa de inregistrare trebuie sa acopere minim 5 ani de mentenanta.

Taxa anuala, va fi in cuantum de 6 euro, fara TVA, pentru fiecare domeniu.

De la inceputul lunii acesteia ROTLD vine in ajutor si pune la dispozitia Registrantilor (detinatorilor dreptului de folosinta a domeniilor .ro) urmatoarele utilitare:

SIMULATOR DATA DE EXPIRARE – pentru aflarea datei de expirare a domeniilor;
UTILITAR LISTA DOMENII – pentru aflarea domeniilor cu aceeași adresa de email de contact.

Domeniu ro

Alte precizari importante de care trebuie sa tinem cont, sunt:

– Tariful serviciului de mentenanta NU poate fi achitat inainte de 1 martie 2018.
– Conform regulilor de inregistrare, toate datele de contact ale detinatorilor trebuiesc sa fie actualizate.
– Un domeniu va fi sters automat prin neachitarea serviciului de mentenanta anuala dupa expirarea acestuia, in termen de 90 de zile.
– Serviciul de mentenanta anuala poate fi achitat la Registrar-ul (Partener) ROTLD care administreaza domeniul sau la oricare alt Registrar printr-un transfer in prealabil al domeniului la Registrar-ul dorit.

Aproape de fiecare data cand tata mananca in oras, merge la acelasi restaurant. Eu sunt o persoana careia ii place sa experimenteze cat mai multe lucruri, si ii propun adesea sa incercam restaurante noi, sa degustam preparate cu nume ciudate etc. De cele mai multe ori, refuza si prefera sa manance in acelasi loc, aceeasi mancare.

Intr-un fel, seman foarte mult cu el. Merg la aceleasi magazine … Imi cumpar mereu o singura marca de telefon … Beau cafeaua din acelasi loc in fiecare zi 🙂 ..

Stiu, ma veti intreba…ce legatura are asta cu marketingul? Exista un motiv simplu pentru care se intampla fenomenul acesta: oamenii sunt atrasi de lucrurile care le sunt familiare. Si ce tip de familiaritate?

Consecventa.

consecventa

Din acest motiv, consecventa este cheia numarul unu pentru o strategie de marketing de succes.

Prin urmare, aici sunt cele sase zone in care brand-ul dvs. ar trebui sa se concentreze pe consecventa (indiciu: este peste tot).

1. Frecventa

Cat de des postati pe social media? Cat de des publicati o postare pe blog? Sau cat de des trimiteti e-mailuri? Oamenii se angajeaza intr-o relatie de business cu brandurile care mentin o prezenta frecventa si consecventa. Cum va asteptati sa fiti prezenti in optiunile clientilor, sau sa va mariti portofoliul din retelele de socializare, daca postati doar cand e luna plina? 🙂

Daca utilizati retelele de socializare, publicati continut si trimiteti e-mailuri in mod frecvent, veti deveni familiari publicului. Ei se vor astepta sa auda de dvs. – si daca oferiti cu adevarat informatii valoroase, poate chiar  vor  deveni nerabdatori sa va citeasca articolele.

2. Stilul

Oamenii ar trebui sa recunoasca brand-ul dvs. fara sa vada logo-ul. Pentru ca acest lucru sa se intample, pe site-ul dvs.,pe  retelele de socializare si in e-mailuri este necesar un stil consecvent. Brand-ul dvs. are nevoie sa aiba propriul font, culori si aspect general care sa fie utilizate pe toate platformele. Avand un stil consecvent, veti fortifica identitatea brand-ului dvs. si va veti identifica usor.

 3. Limbajul 

Limbajul brand-ului dvs. este… jucaus sau formal? Amuzant sau serios? Indiferent de limbajul pe care decideti sa-l folositi, ar trebui sa-l utilizati in mod consecvent pe toate platformele. Daca intr-un articol vorbiti cu publicul dvs. ca unui prieten apropiat, iar data viitoare veti fi foarte indepartat si formal, probabil ca audienta dvs. va fi cel putin confuza. Nu vor sti la ce sa astepte. Cu alte cuvinte, veti deveni opusul mediului lor familiar.

brand-awareness

 

4. Experienta clientului

Cumpar aproape totul de pe Emag. De ce? Pentru ca (datorita contului meu), totul va ajunge in doua zile, imi pot urmari cu usurinta coletele prin intermediul site-ului si daca exista o problema cu un transfer, returnarile sunt usoare si serviciul clienti –  uimitor –  este doar la un telefon distanta. De ce as face vreodata cumparaturi din alta parte?

Acesta este tipul de experienta pe care clientii ar trebui sa-l aiba in interactiunea cu brandul dvs.. Clientii ar trebui sa stie exact ce vor obtine atunci cand interactioneaza cu marca dvs. – si experienta lor ar trebui sa fie remarcabila de fiecare data.

5. Calitatea continutului

Ganditi-va la restaurantul preferat. Daca intr-o saptamana mancarea a fost uimitor de gustoasa dar saptamana viitoare cu adevarat dezamagitoare, ati continua sa va intoarceti acolo?… sau ati incerca in alta parte? Sansele sa incercati alt restaurant, sunt foarte mari.

La fel si in ceea ce priveste continutul. Din acest motiv, asigurati-va ca tot ceea ce puneti acolo este de inalta calitate, valoros si reprezentativ pentru brand. In acest fel, cititorii vor fi mereu avizi dupa si mai multa informatie din partea dvs.

6. Valori si Mesaj General

Cand trimiteti mesaje mixte catre publicul dvs., acestia inevitabil isi vor pierde increderea in brandul dvs. Prin urmare, asigurati-va ca mesajul pe care il trimiteti publicului dvs. este consistent si consecvent. Practicati ceea ce propovaduiti.

Concluzie

Consecventa face ca brand-ul dvs. sa fie mai puternic, mai familiar, mai usor de recunoscut, si de incredere, iar strategia dvs. de marketing are nevoie de asta pentru ca business-ul sa supravietuiasca si sa creasca intr-un mod sanatos.

Pe data vitoare,
Un weekend exceptional!

Si, pentru ca zilele trecute discutam despre tendintele lui 2018, iata ca Google ne surprinde chiar de la inceputul anului cu un update interesant al aplicatiei „Arts and Culture”. Aplicatia iti scaneaza fata si cauta printre milioane de variante de opere de arta pentru a-ti localiza geamanul din tuse de pensula.

 

 

poza copil Art&Culture

Initial, platforma online a fost creata de catre Google pentru a permite publicului larg accesul la imagini de inalta rezoluție (de ordinul gigapixelilor) ale operelor de arta gazduite de anumite muzee care au acceptat participarea la acest proiect. Proiectul a fost lansat la 1 februarie 2011 in colaborare cu 17 muzee. La 3 aprilie 2012, Google anunta o extindere majora a proiectului prin semnarea unui parteneriat cu 151 de muzee din 40 de tari.

 

 

Gaseste-ti sosia - aplicatie Google

Aplicatia a devenit virala inca din etapa de testare.

SUA a adoptat aplicatia inca din primele zile, iar exemplele de amuzament au inceput sa se raspandeasca pe rețelele sociale de la sine. Potrivit site-ului Recode, weekendul trecut, aplicatia s-a clasat pe primul loc, ca descarcari, dintre aplicațiile gratuite din Google AppStrore.

 

Gaseste-ti sosia - aplicatie Google 1

 

 

Gratie unei tehnologii de recunoastere faciala, aceasta noua functie permite utilizatorilor sa compare fotografiile lor cu cele aproximativ 70.000 de picturi si sculpturi. Unii utilizatori, precum jucatorii de baseball de la Reds, din Cincinati, si fotbalistii de la Bayern Munchen au gasit aceste comparatii chiar haioase.

Pentru moment, aplicatia este disponibila doar in cateva tari, dar daca vreti sa o incercati puteti folosi un VPN si o veti accesa fara probleme.

 

 

Download aplicatie: Google store

Download VPN USA: Google Store

Inspiratie: www.wikipedia.ro

 

 

 

Distractie placuta 🙂

Dupa o vacanta prelungita, am revenit cu speranta si stralucirea unui nou an exceptional. Acesta este momentul in care ne gandim la alegerile si actiunile din 2017 si ne-am stabilit obiectivele pentru un mai bun 2018.

Web design-ul este o industrie dinamica care implica evolutia constanta a interfetelor web. Este o industrie nascuta din creativitate si inovare. Acesta este motivul pentru care fiecare an este intotdeauna diferit. Paletele minimaliste au dominat spatiul creativ in 2017, iar videoclipurile au avut cu siguranta momentul lor de glorie. Am privit cum web design-ul responsive a fost dus la un nou nivel si brandurile s-au luptat pentru a avea o tipografie unica. Cu toate acestea, cea mai incredibila realizare este ca, inovatia nu se opreste niciodata. De aceea Web Design-ul anului 2018 pune accent pe:

# 1 Experienta utilizatorului

• Viteza mai rapida de incarcare a paginilor;
• Rata de raspuns mai buna;
• Navigare mai usoara pe pagina;

Experienta utilizatorilor a fost unul dintre factorii determinanti in modul in care web designerii au ales anumite layout-uri, scheme de culori si chiar tipografii. Brandurile doresc ca utilizatorii sa poata gasi informatiile de care au nevoie si sa se bucure in acelasi timp de experienta in sine.

# 2 Design Responsive

Avand in vedere ca 51,3% dintre utilizatori acceseaza internetul prin intermediul telefoanelor smartphone, mobilul – este mai important decat oricand. Astazi, tendinta este inspre machete simple care permit continutului site-ului sa apara usor si cu claritate.  Utilizatorii vor sa navigheze pe site-ul dvs. la fel de usor de pe smartphone ca de pe desktop.

Tendinte 2018 mobil
Pe masura ce tehnologia avanseaza, tot mai multi utilizatori folosesc diferite dispozitive pentru a naviga pe web. Accesibilitatea la informatii nu va fi doar ceruta, ci va fi de asteptat. Partea de responsive este cu siguranta una dintre cele mai importante tendinte ale designului in 2018. Daca va doriti un site bine structurat si aveti nevoie de ajutor pentru optimizarea sa pentru diferite platforme, anuntati-ne ce cautati, si vom fi mai mult decat bucurosi sa va ajutam!

# 3 GIF-urile si Animatiile Catchy

O animatie buna joaca un rol important in crearea unui site web eficient. Folosind o animatie buna, putem face site-ul nostru usor de inteles si de navigat de catre utilizatori. El atrage atentia utilizatorului. GIF-urile se afla in tendinte, introduse de Pinterest si folosite astazi de Facebook si Twitter.

GIF-urile explica un flux de lucru utilizatorilor dvs. Puteti sa-l utilizati pentru marketing prin intermediul retelelor sociale, al postarilor pe blog si al e-mailurilor dvs. Exista multe instrumente de creare GIF care va vor ajuta sa va construiti un site web personalizat.

Video # 4 devine rege

Du-te oriunde pe social media si vei vedea ca videoclipul domina internetul. Hubspot prezice ca pana in 2018, 79% din tot traficul pe Internet va fi video. Ei spun ca o imagine imprima o mie de cuvinte, dar un film este de zece ori. La fel ca in cazul animatiei, o imagine in miscare, a unei pagini capteaza instantaneu atentia utilizatorilor, atragandu-i.
Videoclipul, desi nu este nou, este un mediu de lunga durata si versatil.

Util pentru povestiri, marketing si vlogging, si are mai multe avantaje fata de fotografia traditionala. Imaginile statice sunt plate si nemiscate, insa videoclipul este cu atat mai dinamic, deoarece se foloseste de sunet si miscare pentru a atrage atentia asupra simturilor si pentru a capta mai multa atentie.

Videoclipul cucereste rapid internetul, iar motivele de mai sus reprezinta dovada, a cat de reusit este ca mijloc de transmitere a continutului.

# 5 Chat-urile si sistemele inteligente de conversatie

Pe masura ce incepem sa amestecam aplicatiile traditionale si paginile web, site-urile vor putea prelua functionalitatea mai avansata a aplicatiilor. Acest lucru va include, fara indoiala, un impuls pentru utilizarea cautarii vocale, a chat-ului si a procesarii limbajului natural. Toate acestea devin posibile, datorita trecerii la navigarea pe mobil si a platformei bogate in functii pe care o ofera.

Sistemele inteligente de conversatie pot fi implementate in zeci de moduri creative. De exemplu, acestea ar putea fi programate intr-o pagina Q & A – sau ca un nucleu pe orice pagina – permitand oamenilor sa puna intrebari verbale in loc sa parcurga o lista fixa.
Imaginati-va un site web care nu contine o lista a orelor de program, deoarece puteti sa intrebati pur si simplu orice. Introduceti URL-ul in browser si apare ajutorul virtual, gata sa aiba o conversatie naturala cu dvs.

In ultimul an, cautarea vocala a crescut cu 20%. In urmatorii ani pana in 2020 , “vocea” va creste cu peste 50%. Potrivit HigherVisibility, 32,6% dintre consumatori utilizeaza cautarea vocala pur si simplu pentru ca este mai usor decat sa scoata telefonul si sa scrie.

Utilizatorii pot spune o comanda in timp ce lucreaza si astfel au mainile complet libere. Ce inseamna pentru afacerea dvs. optimizarea site-ului pentru cautarea vocala? Incepeti sa va ganditi la modul in care utilizatorii ar cauta site-ul dvs. daca s-ar afla intr-o conversatie. Cum ar aparea? Care sunt cuvintele cheie?

Fiecare dintre aceste tendinte a facut valuri mici pe tot parcursul anului 2017. Va fi interesant de urmarit atat evolutia cat si dezvoltarea lor completa.

Concluzie

Tendintele de design vin si pleaca. Unele sunt adoptate pe termen lung, altele sunt de scurta durata. Din acest motiv, este important sa “nu sariti” pe fiecare tendinta. Alegeti design-ul care face cel mai mult sens pentru nevoile dvs. web. Pentru celelalte tendinte, incercati-le si, daca nu au sens, uitati de ele.

 

Cheia este de a gasi un echilibru intre a avea un site care arata unic, dar, de asemenea, care ofera utilizatorului o experienta lina si usor de navigat.

Un an exceptional, sa avem!
Echipa săWEB!

Este final de decembrie, e final de an si in acelasi timp, este perioada ce vine cu ritualul “bilantului”, dar si cu entuziasmul inceputului.
Cred cu tarie ca, in afaceri la fel ca si in viata pe langa fler si cunostinte… pasiunea, dorinta de a face un lucru bun pentru oamenii din comunitate si dorinta de a deveni mai bun sunt absolut necesare pentru a ajunge unde iti propui.

A fost un an plin de provocari pe care le-am imbratisat cu incredere si in permanenta insetati de a descoperi lucruri noi. Am intalnit anul acesta oameni extraordinari cu care am impartasit momente si experiente minunate.

Inchidem anul acesta mandri pentru tot ceea ce am realizat si cu recunostinta pentru toti cei care au contribuit ca visul nostru sa prinda o forma atat de frumoasa!

Va transmitem cu drag gandurile noastre de mai bine in tot si in toate si va dorim ca anul care vine sa va aduca cea mai frumoasa evolutie de pana acum pe toate planurile!

Un an nou inspirat!

Echipa saWEB 🙂

Registrul Roman de domenii .ro informeaza ca la data de 1 martie 2018, se va efectua tranzitia catre sistemul de inregistrare si mentenanta anuala pentru domeniile .ro. Incepand cu data de 1 martie 2018, domeniile .ro se vor inregistra si reinnoi pe o perioada limitata de timp, intre minim 1 an si maxim 10 ani. Serviciul de mentenanta anuala se va putea achita incepand cu data de 1 martie 2018 prin partenerul RoTLD care administreaza domeniul. Detalii suplimentare, gasiti AICI.

Clientii se pot informa in detaliu despre schimbarile procedurale si actualizarile ce urmeaza a fi implementate din data de 1 martie 2018 accesand site-ul www.rotld.ro.
Data de expirare a domeniilor .ro se va calcula tinand cont de principiul conform caruia vechea taxa de inregistrare trebuie sa acopere minim 5 ani de mentenanta. Pentru verificarea datei de expirare a domeniului dumneavoastra, RoTLD pune la dispozitie o aplicatie de simulare a datei de expirare a domeniilor .ro ce poate fi accesata AICI.

Pentru alinierea la practicile europene, la respectarea bunelor practici si a recomandarilor ICANN, RoTLD va solicita in baza Regulilor de Inregistrare (Art. 20) si a Contractului de Inregistrare (Art. 4) disponibile pe site-ul www.rotld.ro, sa verificati si sa actualizati datele de contact cu ajutorul interfetei online de administrare a domeniilor disponibila pe site-ul www.rotld.ro in sectiunea “Administrare domenii -> On-Line” sau prin intermediul partenerului RoTLD (registrar) care va administreaza domeniul.

Taxa anuala, va fi in cuantum de 6 euro, fara TVA, pentru fiecare domeniu.

Practic, aproximativ jumatate din cele aproape 900.000 de domenii “.ro” existente astazi, au fost inregistrate pana la data de 1 iulie 2012 si, in consecinta, proprietarii acestora vor fi obligati sa achite o taxa de mentenanta. Estimarile arata insa ca doar 50% dintre detinatorii celor 450.000 de site-uri inregistrate pana la 1 iulie 2012 vor plati aceasta taxa cand vor fi notificati.

Andy Szekely, este creatorul primei licente de training cu autor roman de la noi din tara – Powerful Business Persuasion – strategii de comunicare si influentare pentru vanzatori si manageri. Cred cu tarie ca avem nevoie de modele precum Andy, pentru a ne dezvolta atat din punct de vedere al carierei cat si pe plan personal.

“Mai intai cultura – dupa strategia!” – reprezinta punctul de la care pornim discutia de astazi.

Invitatul meu de astazi reuseste sa se aproprie cu usurinta de oameni, prin felul sau de a fi: sincer si carismatic. Aceasta deschidere l-a ajutat sa construiasca ceea ce vedeti astazi: un brand puternic, o afacere de succes si o metoda eficienta de a ajuta comunitati intregi.

“Vine un moment in viata antreprenoriala cand degeaba ai strategii si stii unde vrei sa ajungi, daca nu ai construit inainte o cultura solida in organizatia ta.

Mai intai cultura – dupa strategia!

Este foarte tentant pentru un antreprenor sa se arunce in oportunitati, pentru ca asta inseamna de fapt spiritul antreprenorial. Identifica oportunitati unde altii vad probleme, si actioneaza ca sa-l fructifice in profit. Problema este ca, antreprenorul are tendinta sa actioneze prea repede fara sa fi pregatit terenul. Este ca si cum ai fi gradinar si ai arunca seminte de cea mai buna calitate, pe un teren neprasit, nepregatit.

Andy Szekely - Despre Anteprenoriat

Asta nu inseamna ca la lansarea business-ului nu este bine sa te concentrezi pe a face bani, insa cand echipa ta creste, trebuie sa schimbi ordinea de prioritati. Constructia de cultura organizationala vine inainte de a fructifica oportunitatile.

Marea majoritate a antreprenorilor se simt la un moment dat blocati. Simt frustrare mai ales pentru ca ei stiu unde vor sa ajunga, dar au senzatia ca nu le ajung resursele, sau ca echipa nu-i intelege, sau nu-i urmeaza si nu-i ajuta suficient de bine.

Asadar, incepi facand niste bani, fructificand niste oportunitati urmand sa pui frana si sa pornesti constructia.

Incepi cu stabilirea unor reguli de conduita, analizezi daca limbajul colorat este permis sau ai mai degraba un limbaj politicos, si pledez pentru a doua varianta dupa ce am trecut prin ambele, sau cat de importanta este punctualitatea in compania ta. Ce intelege fiecare prin cuvintele cheie din organizatia ta?  Au aceeasi definitie ca tine pentru cuvinte ca: profit, responsabilitate sau respect? Calibrand limbajul, mediul si comportamentele iti cladesti cultura companiei tale.

Start-up Andy Szekely recomandari - saWEB

Este o greseala sa investesti in cursuri, sa inveti strategii, daca tu habar nu ai cum sa-ti gestionezi clientii si daca nu ai creat mai intai cultura de echipa care sa iti permita, sa fructifici oportunitatile descoperite.

Aceasta etapa reprezinta constructia sau creatia de cultura organizationala si eu cred ca orice antreprenor, mai devreme sau mai tarziu, intuitiv daca nu prin mentorat, ajunge la concluzia asta.
Este mult mai sanatos sa ajungi la aceasta concluzie cat mai repede, mai ales ca aceasta constructie nu este grea.

Cu niste pasi bine determinati, este mai degraba un proces cu lucruri simple de facut, decat actiuni filozofice (workshop-uri pe valori sau valorile companiei scrise cu litere de aur in marmura 🙂 ).

Pentru urmatorul an, va doresc sa incepeti sa va axati pe lucrurile cu adevarat importante, nu pe cele urgente.

Cheia este sa ai o echipa care sa preia 80-90% din ceea ce ai tu de facut.
Doar asa vei reusi sa-ti maturizezi business-ul.”

 

Multumim Andy, pentru aceste informatii pline de valoare!

Pentru mai multe idei importante, va invit sa-l urmariti pe Andy pe site-ul: www.andyszekely.ro

Ca in orice start-up, cateodata grijile de zi cu zi te invaluie.  Insa imi doresc ca orice articol postat sa transmita o emotie pozitiva.  Cred cu tarie ca atragem langa noi oameni care ne seamana, care au in linii mari aceleasi principii de viata. Desi, prin prisma domeniului, din exterior lucrurile par rigide, imi doresc ca orice proiect online pe care il cream sa transmita emotiile clientilor, energia si straduinta lor. Provocarile sunt mari si asta ne place, desi cateodata primul instinct este sa consideram aceste provocari -> probleme.

Provocari saWEB

Asa s-a intamplat cu doar 2 zile in urma, cand provocarea zilei… a venit din partea unui client de-al nostru. Sa construim un landing page –  intr-o zi – cu promotia de iarna.  Perceputa din perspectiva noastra, provocarea a fost excitanta. Ne-a motivat sa ne autodepasim, sa ne concentram  si sa devenim creativi. Astazi de dimineata la ora 8:00 proiectul era online, functional si exact asa cum si l-a dorit clientul.

Pentru noi sfarsitul de saptamana a adus mult entuziasm, energie frumoasa si multa creativitate.  Crestem frumos, si pentru asta vrem sa multumim clientilor nostri pentru ca au incredere sa ne lanseze  provocari frumoase.

Va doresc un weekend plin de inspiratie si va las aici si proiectul minunat 🙂

Davos promotii

Waze local saWEB (1)

Aplicatia Waze ofera posibilitatea de a iti adauga afacera si de a o face vizibila tuturor “wazerilor”. Cei de la Waze au lansat platforma “Waze Local” prin care poti adauga pe harta Waze, business-ul tau.

Pachetele de promovare pornesc de la 2$ si ofera utilizatorilor un numar generos de vizualizari.

Pentru inregistrare este necesar sa accesezi https://biz.world.waze.com si sa iti creezi un cont urmand pasii specifici. Platforma iti pune la dispozitie si un dashboard de unde poti gestiona usor locatiile promovate, bugetele pentru promovare, etc.

Waze local saWEB (1)

Alte servicii Waze utile:

  1.  Harta Trafic – https://www.waze.com/ro/livemap
  2.  Statistici utilizatori conectati – http://www.waze.ro/rrdimg/

Va doriti  sa cresteti numarul subscriberilor? săWEB va prezinta 3 moduri prin care puteti obtine mai multi abonati prin e-mail.

Daca sunteti obosit sa cheltuiti o mare parte din bugetul dvs. de marketing in campanii de e-mail care nu primesc rezultatele pe care le-ati sperat, ar putea fi momentul sa va ganditi la ceea ce puteti face diferit. Atunci cand sunt utilizate corect, campaniile de e-mail marketing pot avea un succes incredibil. De aceea, va propunem 3 modalitati simple de a obtine mai multi abonati prin e-mail. Apoi campania dvs. de e-mail  va fi cu un pas mai aproape de cresterea numarului de abonati.

Exista o multime de moduri prin care companiile isi pot mari abonatii prin e-mail, dar urmatoarele trei sunt metodele noastre preferate si cele mai profitabile:

1. Gasiti o varianta simpla si nedureroasa: procesul de abonare trebuie sa fie unul intuitiv, fara sa fie incarcat. Prea multe clicuri si prea multi pasi, va vor epuiza utilizatorul si cel mai probabil nu vor continua procesul. Va recomandam sa introduceti o zona special creata prin care utilizatorul poate trimite e-mailurile.

2. Oferiti o afacere exclusiva: generarea de oferte exclusive abonatilor dvs. este o modalitate excelenta de a va mari rapid popularitatea si baza de date. De exemplu, puteti oferi ceva similar cu “Daca va abonati, economisiti 20% din prima comanda!”

3. Evitati sa fiti enervant: nu este nimic mai rau decat primirea de e-mailuri multiple, pe zi. Daca va enervati clientii, ei se vor dezabona. Aflati care este cea mai buna parte din zi pentru a trimite clientilor dvs. noutati, si respectati programul respectiv.

E-mail subscription - saWEB

Aflati mai multe despre serviciile de marketing ale săWEB urmand acest link.

Contactati un membru al echipei noastre pentru a discuta despre cum va putem ajuta, sa  obtineti mai multi abonati prin intermediul campaniilor via e-mail!