Ca in orice start-up, cateodata grijile de zi cu zi te invaluie.  Insa imi doresc ca orice articol postat sa transmita o emotie pozitiva.  Cred cu tarie ca atragem langa noi oameni care ne seamana, care au in linii mari aceleasi principii de viata. Desi, prin prisma domeniului, din exterior lucrurile par rigide, imi doresc ca orice proiect online pe care il cream sa transmita emotiile clientilor, energia si straduinta lor. Provocarile sunt mari si asta ne place, desi cateodata primul instinct este sa consideram aceste provocari -> probleme.

Provocari saWEB

Asa s-a intamplat cu doar 2 zile in urma, cand provocarea zilei… a venit din partea unui client de-al nostru. Sa construim un landing page –  intr-o zi – cu promotia de iarna.  Perceputa din perspectiva noastra, provocarea a fost excitanta. Ne-a motivat sa ne autodepasim, sa ne concentram  si sa devenim creativi. Astazi de dimineata la ora 8:00 proiectul era online, functional si exact asa cum si l-a dorit clientul.

Pentru noi sfarsitul de saptamana a adus mult entuziasm, energie frumoasa si multa creativitate.  Crestem frumos, si pentru asta vrem sa multumim clientilor nostri pentru ca au incredere sa ne lanseze  provocari frumoase.

Va doresc un weekend plin de inspiratie si va las aici si proiectul minunat 🙂

Davos promotii

Waze local saWEB (1)

Aplicatia Waze ofera posibilitatea de a iti adauga afacera si de a o face vizibila tuturor “wazerilor”. Cei de la Waze au lansat platforma “Waze Local” prin care poti adauga pe harta Waze, business-ul tau.

Pachetele de promovare pornesc de la 2$ si ofera utilizatorilor un numar generos de vizualizari.

Pentru inregistrare este necesar sa accesezi https://biz.world.waze.com si sa iti creezi un cont urmand pasii specifici. Platforma iti pune la dispozitie si un dashboard de unde poti gestiona usor locatiile promovate, bugetele pentru promovare, etc.

Waze local saWEB (1)

Alte servicii Waze utile:

  1.  Harta Trafic – https://www.waze.com/ro/livemap
  2.  Statistici utilizatori conectati – http://www.waze.ro/rrdimg/

Va doriti  sa cresteti numarul subscriberilor? săWEB va prezinta 3 moduri prin care puteti obtine mai multi abonati prin e-mail.

Daca sunteti obosit sa cheltuiti o mare parte din bugetul dvs. de marketing in campanii de e-mail care nu primesc rezultatele pe care le-ati sperat, ar putea fi momentul sa va ganditi la ceea ce puteti face diferit. Atunci cand sunt utilizate corect, campaniile de e-mail marketing pot avea un succes incredibil. De aceea, va propunem 3 modalitati simple de a obtine mai multi abonati prin e-mail. Apoi campania dvs. de e-mail  va fi cu un pas mai aproape de cresterea numarului de abonati.

Exista o multime de moduri prin care companiile isi pot mari abonatii prin e-mail, dar urmatoarele trei sunt metodele noastre preferate si cele mai profitabile:

1. Gasiti o varianta simpla si nedureroasa: procesul de abonare trebuie sa fie unul intuitiv, fara sa fie incarcat. Prea multe clicuri si prea multi pasi, va vor epuiza utilizatorul si cel mai probabil nu vor continua procesul. Va recomandam sa introduceti o zona special creata prin care utilizatorul poate trimite e-mailurile.

2. Oferiti o afacere exclusiva: generarea de oferte exclusive abonatilor dvs. este o modalitate excelenta de a va mari rapid popularitatea si baza de date. De exemplu, puteti oferi ceva similar cu “Daca va abonati, economisiti 20% din prima comanda!”

3. Evitati sa fiti enervant: nu este nimic mai rau decat primirea de e-mailuri multiple, pe zi. Daca va enervati clientii, ei se vor dezabona. Aflati care este cea mai buna parte din zi pentru a trimite clientilor dvs. noutati, si respectati programul respectiv.

E-mail subscription - saWEB

Aflati mai multe despre serviciile de marketing ale săWEB urmand acest link.

Contactati un membru al echipei noastre pentru a discuta despre cum va putem ajuta, sa  obtineti mai multi abonati prin intermediul campaniilor via e-mail!

Bravo baieti!

Cei mai inventivi si buni modderi din Romania, Cehia si Polonia au reusit sa creeze calculatoare unice si extrem de interesante in cadrul competitiei GeForce Garage. In urma cu aproximativ o saptamana a avut loc competitia. Timp de 24 de ore, trei echipe de modderi de top trebuiau sa construiasca PC-uri unice pornind de la conceptul jocului Destiny 2. Transmisiunile live ale competitiei, au fost atat pe Facebook, cat si pe YouTube. Ceea ce m-a bucurat, a fost faptul ca publicul devine din ce in ce mai interesat de astfel de competitii.  Creativitatea, imbinata cu stiinta si multa munca au ca rezultat un produs extraordinar.
In total, 300.000 de oameni au vazut procesul de creatie al celor trei echipe. Fiecare dintre acestea a avut la dispozitie 40 de unelte de diferite tipuri, pentru a realiza calculatoarele modate, la care s-au adaugat 40 de cutii de vopsea, pentru personalizarea PC-urilor. Avand in vedere faptul ca au fost pusi la dispozitia modderilor si 60 de metri de cabluri, echipa noastra a facut o treaba excelenta, deoarece majoritatea firelor sunt invizibile.

GeForce-Garage

Competitia GeForce Garage

Nu a avut un castigator, insa putem considera ca marele castigator au fost cei 300.000 de fani care au urmarit parcursul celor trei echipe si care, cu siguranta, au gasit ceva inspiratie pentru momentul in care isi vor face propriul calculator modat.

Fara sa fim partinitori si fara sa tinem cu ai nostri, calculatorul echipei din Romania construit pentru competitia GeForce Garage (creat de George ”Papa Jock” Poteca, Tudor ”Monstru” Badica și Matei ”Matose” Mihatoiu, fiecare avand ani buni de experienta in domeniul proiectelor de tip DIY si, nu numai) pare cel mai interesant, mai ales pentru ca ramane in tiparele fizice ale unei carcase clasice, fara prea multe elemente care adauga volum extra.
Insa, oricare dintre cele trei, ar fi bine primit in echipa noastra 🙂

Sursa: Playtech

Mai intai vom explica modul de functionare al unui motor de cautare si cel mai important, modalitatea prin care acesta indexeaza un site.
In principiu toate motoarele de cautare (Google, Yahoo, Bing) au programe care verifica in permanenta modificari ale site-urilor indexate si site-uri noi pentru indexare, care se numesc “ROBOTI”. Acesti roboti sunt programati pentru a puncta sau depuncta site-urile, in functie de indeplinirea anumitor algoritmi definiti de catre motorul de cautare. Mai exact, daca se introduce un algoritm nou care solicita ca site-urile sa contina material video, acele site-uri care se conformeaza cu respectivul algoritm vor aparea mai sus in clasament, fata de cele care nu au, dar sunt la fel de bine optimizate din punct de vedere al altor algoritmi.
Este un joc de-a soarecele si pisica, care trebuie monitorizat in permanenta pentru a putea creste in clasament.

Pornind de la aceasta idee, ne-am hotarat sa facem o lista cu practici bune si sugestii pentru a optimiza un site.

Cum sa optimizam un site pentru motoarele de cautare (2)

1. Optimizarea continutului text

Oriunde veti cauta informatii despre “cum sa imi optimizez siteul” sau “Sfaturi SEO” va veti lovi de “CONTENT IS KING”.  Google spre exemplu iubeste continutul original, care are ca prim obiectiv servirea cititorului si nu multumirea motorului de cautare. Ceea ce dorim sa spunem este ca, avand un continut de calitate (sau pe care cititorii/clientii sa il perceapa astfel) este un mare plus cand vine vorba de clasament si indexare. Daca adaugi pe site-ul tau continut plagiat sau care nu este pe tema paginii iti faci un mare defavor, acesta fiind cel mai probabil, reperat la prima indexare de catre unul din robotii motorului de cautare, care iti va scadea pozitia in clasament sau chiar te va sterge din acesta.

Orice pagina a site-ului trebuie sa contina urmatoarele META TAG-uri:

  • TITLU
  • DESCRIERE
  • CUVINTE CHEIE (desi Google a anuntat ca acest meta tag numai intra in algoritmi pentru indexare, inca mai sunt motoare de cautare care se folosesc de CUVINTE CHEIE)
  • CONTINUT RELEVANT PENTRU PUNCTELE a,b,c
  • H1, H2, H3… si alt pentru imagini (codurile HTML pentru titluri si codul “alt” pentru imaginile din pagina)

Cum sa optimizam un site pentru motoarele de cautare (6)

2. Optimizarea vitezei de incarcare

Viteza cu care se incarca site-ul influenteaza foarte mult pozitionarea acestuia in clasamentul motoarelor de cautare, cat si interesul pe care il au vizitatorii pentru accesarea site-ului. Vizitatorii, au o toleranta destul de mica atunci cand vine vorba de a astepta sa incarce o pagina web. In general avem pana la 5 secunde pentru a capta atentia acestora, iar daca noi consumam acest timp pentru incarcarea site-ului cel mai probabil vizitatorii vor inchide pagina.

Ce se poate face pentru a imbunatati viteza de incarcare a unui site?

  • Optimizarea imaginilor/continutului media
  • Folosirea Cache-ului
  • Minimizarea (minify) fisierelor CSS, Java si HTML
  • Upgradarea Hosting-ului
  • Implementarea unui sistem CDN (Content Network Delivery)

 Cum sa optimizam un site pentru motoarele de cautare (1)

3. Implementarea unui certificat SSL

Din dorinta de a face un “Internet mai sigur” Google solicita site-urilor, pentru o pozitionare mai buna sa detina un certificat SSL. Practic certificatul SSL atesta faptul ca orice informatie cu care un vizitator al site-ului ia contact, este transferata printr-un canal securizat si criptat (ex: acel httpS din https://saweb.ro).

Cum sa optimizam un site pentru motoarele de cautare (5)

4. Optimizarea pentru MOBIL

In ultimi doi accesarile de pe dispozitive mobile (telefoane, tablete, etc.) au crescut cu aprox. 50%, ceea ce ii obliga pe detinatorii de site-uri sa se pregateasca pentru traficul generat si sa isi optimizeze site-urile pentru RESPONSIVE (navigarea de pe dispozitive mobile). Optimizarea pentru navigarea de pe dispozitivele mobile este un alt factor important, care influenteaza pozitionarea in clasamentul motoarelor de cautare.

Cum sa optimizam un site pentru motoarele de cautare (4)

5. Integrarea cu SOCIAL MEDIA

Prezenta in principalele platforme de Social Media (Facebook, Google+, LinkedIN, etc.) este un alt algoritm de care se tine cont in optimizarea pentru motoarele de cautare. Este foarte important ca un site sa detina cel putin o pagina pe o retea de socializare, avand in vedere faptul ca majoritatea vizitatorilor acestuia sunt, o buna parte din timp, conectati pe aceste retele.

Daca ti-a placut articolul nostru, nu ezita sa ne dai like sau share, iar daca ai intrebari suplimentare te rugam sa ne contactezi sau sa ne lasi un comentariu.

“de ce“ saWEB?
“De ce?” este acel lucru care te motiveaza sa te trezesti dimineata. Scopul tau

Cand vine vorba de brand, intrebarea, “de ce”, este ceea ce conduce si modeleaza compania in felul ei unic. Suntem dedicati si va ajutam sa gasiti “de ce”, prin valorificarea puterii de marketing a continutului creativ, a design-ului inovator si a branding-ului dinamic.  Noi am gasit “de ce” si ne place teribil ceea ce facem. Scopul nostru este sa aratam clientilor cea mai buna varianta a dvs. si toate punctele forte pe care le detineti. Facem lucrul acesta dupa ce ne asiguram ca intelegm strategia dvs. de marketing si serviciile sau produsele pe care le promovati. Suntem curiosi din fire, ne place sa aflam lucruri noi, si asta ne ajuta sa ne depasim limitele de fiecare data.

Pasiunea noastra pentru tehnologie s-a facut simtita de mai bine de 10 ani. Echipa noastra este formata si sudata in timp, si am invatat sa ne cunoastem foarte bine, sa lucram impreuna armonios si sa cream idei extraordinare in urma discutiilor constructive la cafeaua de dimineata. Ne place sa fim flexibili atat cu clientii cat si in ceea ce priveste activitatea noastra zilnica.

Domeniul IT&C ne da sansa ca in fiecare zi sa descoparim noi solutii si unelte tehnologice care imbunatatesc considerabil viata utilizatorilor. Misiunea pe care o avem este aceea de a sustine antreprenorii romani sa experimenteze modul in care tehnologiile noi le pot transforma intregul business, generand valoare adaugata si asigurandu-le adaptarea pentru o noua generatie de clienti super digitalizati si informati.

Pana data viitoare, va lasam o fotografie care noua ne spune multe.
Cu entuziasm,
Echipa saWEB

saWEB Postare

săWEB  – Muncim. Ne jucam. Visam.

Si… din joaca, pasiune si multa munca am reusit sa construim un proiect de care suntem mandri. Suntem colorati, entuziasti, visatori, lucram cu drag, ne implicam proactiv in fiecare proiect si facem lucrurile sa para simple. Gresim, invatam, construim si cel mai important mentinem relatii de lunga durata cu majoritatea clientilor nostri. Desi avem in spate 12 ani de experienta de lucru cu clientii, in formula aceasta suntem la inceput de drum – start-up, si  promisiunea noastra este ca vom construi si dezvolta un mediu de lucru in care clientului sa ii placa in primul rand calatoria si traseul si apoi destinatia.

Ne-am dorit sa va fie usor sa gasiti raspuns la cele mai frecvente intrebari ale clientilor nostri si de aceea veti gasi pe site o sectiune de intrebari si raspunsuri. Nu inventam roata din nou, insa ne dorim sa fim transparenti si mergand pe ideea aceasta veti avea acees la un calculator de preturi, care va va ajuta sa va faceti o idee orientativa despre costul proiectului dvs, in functie de cateva criterii simple.

Multumim tuturor clientilor care au avut  si care au incredere in noi, care ne-au ajutat de fiecare data cu feed-back, astfel incat sa ne imbunatatim modul de lucru. Multumim si celor care nu au crezut in ideea noastra, pentru ca datorita lor am reusit  intr-un timp foarte scurt sa ne dezvoltam mai mult decat am fi crezut, iar visul nostru a devenit o realitate frumoasa, cu planuri si idei marete.

Va dorim sa ne cunoasteti, sa interactionati cu noi si sa va convingeti de ceea ce putem face. Si nu ne vom opri aici. Vom tine legatura in permanenta pe blog si pe retelele de socializare unde va vom impartasi lucruri interesante, si unde vom putea face schimb de idei.

Semnat..

Echipa săWEB!

RECUNOASTERE FACIALA PE FACEBOOK … IN CURAND!

Suntem in era tehnologiei, iar lucruri se dezvolta cu o viteza ametitoare. Cei de la Apple au fost subiectul unor dezbateri intense dupa lansarea iPhone X si problemele mai mult sau mai putin grave legate de recunoasterea faciala. Trendul merge insa mai departe, iar Mark Zuckerberg pare gata sa il urmeze. In acest context, ne pregatim ca in curand sa beneficiem de recunoastere faciala pe Facebook, anunta presa occidentala.

Facebook se pregateste sa adauge in viitor o noua metoda de sign in. Organizatia condusa de Mark Zuckerberg a recunoscut ca testeaza deja cateva procedee de acest tip, astfel ca in foarte scurt timp am putea beneficia de recunoastere faciala pe Facebook. Aceasta optiune va servi pentru verificarea unui cont, dar numai pe acele dispozitive pe care utilizatorii le-au folosit deja pentru a se conecta la reteaua sociala.

In prezent, compania testeaza aceasta caracteristica speciala pe un numar mic si ales de utilizatori. Daca ea se va demonstra a fi fiabila, fara posibilitatea de a fi pacalita de hackeri, s-ar putea ca in urmatoarele luni sa beneficiem intr-adevar de recunoastere faciala pe Facebook.

Pe scurt, utilizatorii vor trebui sa-si tina telefonul in fata, apoi aplicatia Facebook va scana fata si o va compara cu imaginile si clipurile video ale acestuia care sunt deja prezente pe site. Daca se va gasi o formula de contabilitate, atunci contul va fi deblocat.

Evident, asa cum mentionam si mai sus, Facebook cauta sa fie cat mai sigura ca aceasta caracteristica de scanare faciala este una de incredere si ca ea nu va putea fi pacalita de catre hackeri. Compania nu este insa noua pe acest teritoriu, deoarece foloseste de ani de zile deja aceasta optiune atunci cand face sugestii pentru etichetare (tagging). Atunci cand o fotografie este incarcata pe Facebook, aceasta este scanata automat pentru a detecta fetele pe care le recunoaste din profilurile prietenilor si ofera apoi sugestii de etichetare.

Sursa: CatMobile