Postare Blog 7

5 moduri de a gasi cele mai bune imagini pentru o campanie de exceptie, pe retelele de socializare.

Cresteti angajamentul social cu resursele vizuale perfecte

Crearea unei campanii cu adevarat convingatoare, depinde adesea si de gasirea unei imagini perfecte. Cel mai bun lucru pe care il puteti face este acela de a atrage atentia intr-un mod pozitiv, intr-un mediu social aglomerat si ultra populat. Potrivit cercetarilor comandate de iStock, cererea de imagini a crescut tot mai mult. Mass-media sociala se afla in plina ascensiune, cu un procent de aproximativ 74% in ultimul an. Avand in vedere numarul de brand-uri care concureaza pentru atentie, in ceea ce priveste cresterea sociala, este mai important ca oricand sa trimiteti mesajele corecte.

01. Alegeti imagini indraznete

Oamenii navigheaza prin feed-urile lor sociale rapid si adesea distrasi, participand la mai multe convorbiri simultan. Daca nu le oferiti un motiv sa se concentreze asupra a ceea ce spuneti, atunci ei vor continua sa deruleze. Cand vine vorba de alegerea imaginii potrivite pentru campania dvs. sociala, fundalul cu contrast ridicat, compozitiile simple si dinamice si paletele de culori vii sunt cele care se evidentiaza mai mult.

In mod ideal, oamenii trebuie sa inteleaga mesajul dvs. imediat, fara sa fie nevoie sa petreaca mult timp descifrand despre ce este vorba.

Postare Blog
02. Alegeti continutul cu o conexiune umana

Luati in considerare tipurile de continut pe care oamenii aleg sa le impartaseasca pe retelele sociale: ele tind sa fie subiecte care au o rezonanta emotionala reala pentru ei: prietenii si familiile lor. Acestea pot fi amuzante sau provocatoare pentru gandire sau doar o observatie uluitoare despre viata de zi cu zi. Continutul distribuit tinde sa fie simplu, usor de digerat si destul de universal in ceea ce priveste relevanta. Peisajele uimitoare si inspirationale pot fi eficiente in contextul potrivit, insa fetele umane si persoanele care interactioneaza in situatii sociale familiare, sunt deosebit de universale.

De asemenea imaginile sau videoclipurile cu animale sau copii pot avea umor si personalitate intr-o campanie, iar factorul “dragut” ii poate incuraja pe oameni sa le placa, sa le dea share sau sa faca click. Din nou, cu conditia ca acestea sa fie potrivite in mod corespunzator pentru marca in cauza.

Postare Blog 1
03. Imaginea trebuie sa spuna o poveste

Nu aveti prea mult timp sa transmiteti mesajul astfel incat acesta trebuie sa fie fara greseala. Alegerea corecta este cea in care fotografia aleasa pentru campania dvs. reuseste sa transmita o poveste.

04. Alegeti un decupaj potrivit

Cand proiectati o campanie care ruleaza pe mai multe retele sociale, tineti cont de cerintele privind dimensiunea imaginii pentru fiecare dintre ele. Luati-va timp pentru optimizarea imaginilor dvs. de campanie. Continutul variaza intre platforme, precum si dimensiunile fotografiilor. Tipul de imagine care rezoneaza puternic pe o retea, poate sa nu rezoneze la fel de bine pe cealalta. De exemplu, imaginile frumoase, evocatoare functioneaza bine pe Instagram, in timp ce utilizatorii Facebook dau mai repede share unui continut amuzant si distractiv, iar pe Twitter este vorba despre informatii rapide si interesante.

Postare Blog 4

05. Luati in considerare relevanta culturala

Cu cea mai buna vointa din lume, uneori singura modalitate sigura, de a vedea ce fel de imagine functioneaza cel mai eficient pentru o campanie sociala este aceea de a face un test. Frumusetea unor platforme, cum ar fi Facebook, este ca va puteti orienta si targeta diferite campanii in functie de varsta, locatie, interese si multe alte elemente demografice.

Postare Blog 6

Scrie parerea ta