cheia pentru o strategie de marketing de succes

Cheia numarul #1 pentru o strategie de marketing de success!

Aproape de fiecare data cand tata mananca in oras, merge la acelasi restaurant. Eu sunt o persoana careia ii place sa experimenteze cat mai multe lucruri, si ii propun adesea sa incercam restaurante noi, sa degustam preparate cu nume ciudate etc. De cele mai multe ori, refuza si prefera sa manance in acelasi loc, aceeasi mancare.

Intr-un fel, seman foarte mult cu el. Merg la aceleasi magazine … Imi cumpar mereu o singura marca de telefon … Beau cafeaua din acelasi loc in fiecare zi 🙂 ..

Stiu, ma veti intreba…ce legatura are asta cu marketingul? Exista un motiv simplu pentru care se intampla fenomenul acesta: oamenii sunt atrasi de lucrurile care le sunt familiare. Si ce tip de familiaritate?

Consecventa.

consecventa

Din acest motiv, consecventa este cheia numarul unu pentru o strategie de marketing de succes.

Prin urmare, aici sunt cele sase zone in care brand-ul dvs. ar trebui sa se concentreze pe consecventa (indiciu: este peste tot).

1. Frecventa

Cat de des postati pe social media? Cat de des publicati o postare pe blog? Sau cat de des trimiteti e-mailuri? Oamenii se angajeaza intr-o relatie de business cu brandurile care mentin o prezenta frecventa si consecventa. Cum va asteptati sa fiti prezenti in optiunile clientilor, sau sa va mariti portofoliul din retelele de socializare, daca postati doar cand e luna plina? 🙂

Daca utilizati retelele de socializare, publicati continut si trimiteti e-mailuri in mod frecvent, veti deveni familiari publicului. Ei se vor astepta sa auda de dvs. – si daca oferiti cu adevarat informatii valoroase, poate chiar  vor  deveni nerabdatori sa va citeasca articolele.

2. Stilul

Oamenii ar trebui sa recunoasca brand-ul dvs. fara sa vada logo-ul. Pentru ca acest lucru sa se intample, pe site-ul dvs.,pe  retelele de socializare si in e-mailuri este necesar un stil consecvent. Brand-ul dvs. are nevoie sa aiba propriul font, culori si aspect general care sa fie utilizate pe toate platformele. Avand un stil consecvent, veti fortifica identitatea brand-ului dvs. si va veti identifica usor.

 3. Limbajul 

Limbajul brand-ului dvs. este… jucaus sau formal? Amuzant sau serios? Indiferent de limbajul pe care decideti sa-l folositi, ar trebui sa-l utilizati in mod consecvent pe toate platformele. Daca intr-un articol vorbiti cu publicul dvs. ca unui prieten apropiat, iar data viitoare veti fi foarte indepartat si formal, probabil ca audienta dvs. va fi cel putin confuza. Nu vor sti la ce sa astepte. Cu alte cuvinte, veti deveni opusul mediului lor familiar.

brand-awareness

 

4. Experienta clientului

Cumpar aproape totul de pe Emag. De ce? Pentru ca (datorita contului meu), totul va ajunge in doua zile, imi pot urmari cu usurinta coletele prin intermediul site-ului si daca exista o problema cu un transfer, returnarile sunt usoare si serviciul clienti –  uimitor –  este doar la un telefon distanta. De ce as face vreodata cumparaturi din alta parte?

Acesta este tipul de experienta pe care clientii ar trebui sa-l aiba in interactiunea cu brandul dvs.. Clientii ar trebui sa stie exact ce vor obtine atunci cand interactioneaza cu marca dvs. – si experienta lor ar trebui sa fie remarcabila de fiecare data.

5. Calitatea continutului

Ganditi-va la restaurantul preferat. Daca intr-o saptamana mancarea a fost uimitor de gustoasa dar saptamana viitoare cu adevarat dezamagitoare, ati continua sa va intoarceti acolo?… sau ati incerca in alta parte? Sansele sa incercati alt restaurant, sunt foarte mari.

La fel si in ceea ce priveste continutul. Din acest motiv, asigurati-va ca tot ceea ce puneti acolo este de inalta calitate, valoros si reprezentativ pentru brand. In acest fel, cititorii vor fi mereu avizi dupa si mai multa informatie din partea dvs.

6. Valori si Mesaj General

Cand trimiteti mesaje mixte catre publicul dvs., acestia inevitabil isi vor pierde increderea in brandul dvs. Prin urmare, asigurati-va ca mesajul pe care il trimiteti publicului dvs. este consistent si consecvent. Practicati ceea ce propovaduiti.

Concluzie

Consecventa face ca brand-ul dvs. sa fie mai puternic, mai familiar, mai usor de recunoscut, si de incredere, iar strategia dvs. de marketing are nevoie de asta pentru ca business-ul sa supravietuiasca si sa creasca intr-un mod sanatos.

Pe data vitoare,
Un weekend exceptional!

Scrie parerea ta