Tendinte Web Design 2018

Tendintele anului 2018 in Web Design

Dupa o vacanta prelungita, am revenit cu speranta si stralucirea unui nou an exceptional. Acesta este momentul in care ne gandim la alegerile si actiunile din 2017 si ne-am stabilit obiectivele pentru un mai bun 2018.

Web design-ul este o industrie dinamica care implica evolutia constanta a interfetelor web. Este o industrie nascuta din creativitate si inovare. Acesta este motivul pentru care fiecare an este intotdeauna diferit. Paletele minimaliste au dominat spatiul creativ in 2017, iar videoclipurile au avut cu siguranta momentul lor de glorie. Am privit cum web design-ul responsive a fost dus la un nou nivel si brandurile s-au luptat pentru a avea o tipografie unica. Cu toate acestea, cea mai incredibila realizare este ca, inovatia nu se opreste niciodata. De aceea Web Design-ul anului 2018 pune accent pe:

# 1 Experienta utilizatorului

• Viteza mai rapida de incarcare a paginilor;
• Rata de raspuns mai buna;
• Navigare mai usoara pe pagina;

Experienta utilizatorilor a fost unul dintre factorii determinanti in modul in care web designerii au ales anumite layout-uri, scheme de culori si chiar tipografii. Brandurile doresc ca utilizatorii sa poata gasi informatiile de care au nevoie si sa se bucure in acelasi timp de experienta in sine.

# 2 Design Responsive

Avand in vedere ca 51,3% dintre utilizatori acceseaza internetul prin intermediul telefoanelor smartphone, mobilul – este mai important decat oricand. Astazi, tendinta este inspre machete simple care permit continutului site-ului sa apara usor si cu claritate.  Utilizatorii vor sa navigheze pe site-ul dvs. la fel de usor de pe smartphone ca de pe desktop.

Tendinte 2018 mobil
Pe masura ce tehnologia avanseaza, tot mai multi utilizatori folosesc diferite dispozitive pentru a naviga pe web. Accesibilitatea la informatii nu va fi doar ceruta, ci va fi de asteptat. Partea de responsive este cu siguranta una dintre cele mai importante tendinte ale designului in 2018. Daca va doriti un site bine structurat si aveti nevoie de ajutor pentru optimizarea sa pentru diferite platforme, anuntati-ne ce cautati, si vom fi mai mult decat bucurosi sa va ajutam!

# 3 GIF-urile si Animatiile Catchy

O animatie buna joaca un rol important in crearea unui site web eficient. Folosind o animatie buna, putem face site-ul nostru usor de inteles si de navigat de catre utilizatori. El atrage atentia utilizatorului. GIF-urile se afla in tendinte, introduse de Pinterest si folosite astazi de Facebook si Twitter.

GIF-urile explica un flux de lucru utilizatorilor dvs. Puteti sa-l utilizati pentru marketing prin intermediul retelelor sociale, al postarilor pe blog si al e-mailurilor dvs. Exista multe instrumente de creare GIF care va vor ajuta sa va construiti un site web personalizat.

Video # 4 devine rege

Du-te oriunde pe social media si vei vedea ca videoclipul domina internetul. Hubspot prezice ca pana in 2018, 79% din tot traficul pe Internet va fi video. Ei spun ca o imagine imprima o mie de cuvinte, dar un film este de zece ori. La fel ca in cazul animatiei, o imagine in miscare, a unei pagini capteaza instantaneu atentia utilizatorilor, atragandu-i.
Videoclipul, desi nu este nou, este un mediu de lunga durata si versatil.

Util pentru povestiri, marketing si vlogging, si are mai multe avantaje fata de fotografia traditionala. Imaginile statice sunt plate si nemiscate, insa videoclipul este cu atat mai dinamic, deoarece se foloseste de sunet si miscare pentru a atrage atentia asupra simturilor si pentru a capta mai multa atentie.

Videoclipul cucereste rapid internetul, iar motivele de mai sus reprezinta dovada, a cat de reusit este ca mijloc de transmitere a continutului.

# 5 Chat-urile si sistemele inteligente de conversatie

Pe masura ce incepem sa amestecam aplicatiile traditionale si paginile web, site-urile vor putea prelua functionalitatea mai avansata a aplicatiilor. Acest lucru va include, fara indoiala, un impuls pentru utilizarea cautarii vocale, a chat-ului si a procesarii limbajului natural. Toate acestea devin posibile, datorita trecerii la navigarea pe mobil si a platformei bogate in functii pe care o ofera.

Sistemele inteligente de conversatie pot fi implementate in zeci de moduri creative. De exemplu, acestea ar putea fi programate intr-o pagina Q & A – sau ca un nucleu pe orice pagina – permitand oamenilor sa puna intrebari verbale in loc sa parcurga o lista fixa.
Imaginati-va un site web care nu contine o lista a orelor de program, deoarece puteti sa intrebati pur si simplu orice. Introduceti URL-ul in browser si apare ajutorul virtual, gata sa aiba o conversatie naturala cu dvs.

In ultimul an, cautarea vocala a crescut cu 20%. In urmatorii ani pana in 2020 , “vocea” va creste cu peste 50%. Potrivit HigherVisibility, 32,6% dintre consumatori utilizeaza cautarea vocala pur si simplu pentru ca este mai usor decat sa scoata telefonul si sa scrie.

Utilizatorii pot spune o comanda in timp ce lucreaza si astfel au mainile complet libere. Ce inseamna pentru afacerea dvs. optimizarea site-ului pentru cautarea vocala? Incepeti sa va ganditi la modul in care utilizatorii ar cauta site-ul dvs. daca s-ar afla intr-o conversatie. Cum ar aparea? Care sunt cuvintele cheie?

Fiecare dintre aceste tendinte a facut valuri mici pe tot parcursul anului 2017. Va fi interesant de urmarit atat evolutia cat si dezvoltarea lor completa.

Concluzie

Tendintele de design vin si pleaca. Unele sunt adoptate pe termen lung, altele sunt de scurta durata. Din acest motiv, este important sa “nu sariti” pe fiecare tendinta. Alegeti design-ul care face cel mai mult sens pentru nevoile dvs. web. Pentru celelalte tendinte, incercati-le si, daca nu au sens, uitati de ele.

 

Cheia este de a gasi un echilibru intre a avea un site care arata unic, dar, de asemenea, care ofera utilizatorului o experienta lina si usor de navigat.

Un an exceptional, sa avem!
Echipa săWEB!

Scrie parerea ta